vrijdag, september 14, 2007

Wat staat er op de foto? (38)

Waar ben ik ici et maintenant op reportage en heb ik enigszins tot mijn verbazing gratis wifi op het terras waar ik een kop koffie drink? Spelregels en prijs: hier.


Labels:

13 Reactie(s):

Blogger vaee schreef...

Vandaag is hij wel erg makkelijk met die verborgen hint ik zal het maar direct zeggen Alphen aan de Rijn

14/9/07 19:01  
Blogger vaee schreef...

P.s. De hint heb ik denk ik wel gevonden.
Voila in Parijs

14/9/07 20:11  
Anonymous Anoniem schreef...

Als een van de vaste raders cq KP (kansloze prutser) in deze rubriek moet ik maar meteen bekennen dat ik ook deze keer geen ideeeeee heb. Een "riviertje-Frankrijk", zo heet de foto, kan letterlijk overal zijn. Niks herkenbaars, geen bordje, geen couleur locale te bekennen. Tja, en waarheen gaat een Correspondent op reportage? Ook al geen idee. Iets met de druivenoogst ofzo? Of staat hier het Rita Verdonck-buitenhuis? Het lijkt me zo'n riviertje waar in de zomer kanoeers en kajakkers in dobberen.
Nou ja, ik hoop dat de Correspondent het leuk had, dat de koffie lekker was en dat in de prijs daarvan niet alsnog een enorme toeslag voor het wifi-gebruik werd inbegrepen.
Volgende keer weer graag een plaatje van de Arc de Triomphe ofzo:-)

14/9/07 23:05  
Blogger vaee schreef...

Was je soms in Crecy La Chapelle om wat uit te proberen??

15/9/07 13:15  
Anonymous Anoniem schreef...

Gelet op de bouwstijl en het weer denk ik aan de Alsace. Het zou het verlengde van 'Petite Venise' in Colmar kunnen zijn, al mis ik de vakwerk huizen.

15/9/07 13:27  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Ik heb het dit keer wel erg moeilijk gemaakt inderdaad. Hier een extra hint, die zo'n 98 procent van het Franse territorium uitsluit.

16/9/07 08:46  
Anonymous Anoniem schreef...

Eüskara badakizü ? (spreekt u baskisch?)

Ik vlieg diagonaal Frankrijk door en land in Maulèon-Licharre.

16/9/07 10:18  
Blogger vaee schreef...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

16/9/07 10:29  
Blogger vaee schreef...

Gefeliciteerd Carl, ik was er zo zeker van dat ik het in Parijs moest zoeken, omdat ik dacht dat onze correspondent het Wifi aan het controleren was.

16/9/07 10:57  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Het is inderdaad Mauléon. Het accent de verkeerde kant op vergeef ik eenmalig. Gefeliciteerd Carl.

16/9/07 11:36  
Anonymous Anoniem schreef...

Dank Olivier en Vaee. Francois, je zat er weer eens dicht bij.

Mooie omgeving, lijkt me. Jammer van het matige weer. Was je er voor een vervolg op het berenverhaal?

Het foute accent was inderdaad grave..

16/9/07 11:48  
Anonymous Anoniem schreef...

Fascinerend, ik zag eerst de extra hint-foto en dacht hee, Finland of iets Fins in Frankrijk. Waarom schrijven Basken een taal die zo op Fins lijkt? Enfin ik ben allergisch voor separatisme, dus ze doen maar. Chapeau (hiru puntako kapelua is dat in het Basks als hij drie hoeken heeft) voor Carl!

16/9/07 13:04  
Anonymous Anoniem schreef...

Il y a le désir…..

Il y a le désir dans le son de la fugitive
neige: j'écoute l'harmonie quand les mots
de la vie arrivent tendrement où la prairie
disparaît, et aussi cette lumière considère
un poème, comme une douce opinion dans
le ciel infini.

http://pub30.bravenet.com/guestbook/2504194210

Francesco Sinibaldi

25/9/07 18:38  

Een reactie posten

<< Home