maandag, oktober 29, 2007

Thalys ticket te koop

Even een praktische mededeling. Ik heb een enkele reis Thalys tussen Parijs en Amsterdam (of Brussel, Antwerpen, Rotterdam, Den Haag of Schiphol in de aanbieding voor 3 november, vertrek 9:55, aankomst 14:06. De (kost)prijs is: 34,50. Je kunt het ticket ophalen in het vijfde arrondissement van Parijs.

Labels: ,

9 Reactie(s):

Blogger Remco Reiding schreef...

Dat ticket lijkt me wel wat, maar hoe kom ik zo snel aan een vlucht Moskou - Parijs?

3/11/07 14:23  
Anonymous Anoniem schreef...

Vliegen naar Amsterdam en dan de Thalys naar Parijs?

3/11/07 15:52  
Anonymous Anoniem schreef...

Heee Olivier, je weblog is wel behoorlijk ingedut of niet? Jammer, want ik las altijd je berichten. Misschien dat je die prijs van vorig jaar beter niet had kunnen krijgen... :-)

4/11/07 15:14  
Blogger vaee schreef...

Heeeee Olivier ben je weer op vakantie of ben je ziek of tot over je oren verliefd of moeten wij je een spaanse peper sturen? Als het lang duurt heb je wel wat uit te leggen aan je trouwe lezers....:-)

4/11/07 18:17  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

5/11/07 09:58  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Bonjour

Ik betreur het ook dat ik niet zo heel veel bericht, maar er zijn enkele goede redenen voor. Ik ben voor het eerst van mijn leven gaan samenwonen en we zijn op zoek naar een iets ruimer edoch betaalbaar appartement (tips zijn welkom!). Dat is op zich al geen sinecure en het is nog eens lastiger doordat mijn belangrijkste werkgever, de GPD, heeft besloten het merendeel van de correspondenten (waarschijnlijk veel) minder te betalen. Ons vaste salaris is vanaf januari in ieder geval verleden tijd. Zie dit bericht. Ik hoop dat de productie op dit blog binnenkort weer omhoog gaat.

5/11/07 10:08  
Blogger Simone schreef...

Gefeliciteerd met het samenwonen! Veel geluk gewenst.
Wat betreft de ontwikkelingen in de journalistieke wereld...je kan gaan staken, maar of dat zal helpen??? Ik kan me voorstellen dat dit heel wat onzekerheid met zich mee brengt. Erg jammer. Wel hier, een ongevraagd advies; vraag contributie voor het lezen van je weblog, dan moet er een joli appartement met uitzicht op de Seine er wel in zitten. Succes.

5/11/07 22:30  
Anonymous Anoniem schreef...

Hee Correspondent, leuk dat je bent gaat samenwonen. Op de vakantiefoto's zagen we al leuke looks en -op de foto uit Quebec- dat ze een heel mooi regelmatig handschrift heeft. Zo'n deuk in je bestaanszekerheid lijkt me erg vervelend, wellicht zijn er andere media die je kwaliteiten onderkennen. Die Saskia Dekkers heb ik persoonlijk nou wel gezien dus wie weet is daar een leuke plek. En als het moet schrijven we namens de de Association des Squatteurs Agées et moins Agées du Frigo Correspondentiel (A.S.A.F.C) een vlammende aanbevelingsbrief aan potentiele werkgevers. En dan nu nog snel een leuk appartement voor de Correspondent en la Correspondente..

7/11/07 19:31  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Veel dank voor de steun!

9/11/07 12:03  

Een reactie posten

<< Home