dinsdag, oktober 16, 2007

Wat staat er op de foto? (41)


Speciaal voor de trouwe aanhangers van de fotoquiz: waar ben ik op vakantie? Spelregels en prijs: hier.

Labels:

7 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Salut Olivier! Ik hoop dat je veel plezier hebt en goed uitrust op deze mooie plaats. Niet helemaal Metropolitain(e), ondanks de suggestie. Om de lol voor de anderen niet te verpesten roep ik slechts "victorie". A bientôt.

16/10/07 18:04  
Blogger vaee schreef...

Bonjour Olivier volgens mij ben je momenteel in het beloofde land Canada en wel in Montreal, wat we hier zien op de foto is denk ik Metropolitain entrance to Square-Victoria station? Dus daar ook maar even met de RER
In ieder geval kunnen wij op deze manier ook nog eens wat van een ander land zien, nog veel plezier!!!

16/10/07 21:29  
Anonymous Anoniem schreef...

hallo olivier, eindelijk weet ik ook eens waar jij uithangt, dat is in montreal, victoria square metro. aangezien er in montreal overal iets frans tegenover iets engels moet staan hebben ze deze metro tegenover een standbeeld van queen victoria neergezet.
groetjes joyce

16/10/07 21:31  
Anonymous Anoniem schreef...

oh dat is balen zeg, nu dacht ik een keertje eerste te zijn, en nu zie ik net dat er nog iemand hetzelfde dacht als mij

16/10/07 21:32  
Anonymous Anoniem schreef...

Blinde bewondering voor de raders en diepe schaamte voor mezelf. Ik zag stedelijke, bijna Amerikaanse gebouwen en n Frans elementje. maar nee het idee van Canada kwam niet in me op. Of zou het zijn omdat ik me niet voor kon stellen dat iemand met een journalisten salaris op een plek zou komen waar je niet zomaar heen kan liften:-). Anyway, de tout facon, Correspondent veel plezier daar en pas op dat je dat rare accent niet overneemt ((men luistere naar de hilarische parodie van Laurent Gerra op Celine Dion met mon mari René) en geniet dr van.

17/10/07 16:40  
Blogger Simone schreef...

Tjonge wat is dit weer snel geraden. De rondetijden worden steeds korter lijkt het...Leuk zo'n onverwachts tussendoortje vanuit Canada. Correspondent veel plezier nog!

17/10/07 18:00  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Andermaal had VAEE het geheel bij het rechte eind. Félicitations. Laten we dit ooit vieren bij een poutine, de lokale gastronomische specialiteit in Québec. De komende dagen gaat Parijsblog weer op volle kracht functioneren...

26/10/07 01:54  

Een reactie posten

<< Home