woensdag, januari 09, 2008

Wat staat er op de foto? (45)

Wegens grote drukte heb ik nog steeds geen tijd gehad een nieuwe camera te kopen, daarom nog een keer een rechtenvrije foto die ik elders van internet heb geplunderd. Wat staat erop? Spelregels en prijs: hier.

Labels: ,

9 Reactie(s):

Blogger Guillaume Dhios schreef...

Jardin des Tuileries ?

9/1/08 13:07  
Anonymous Anoniem schreef...

Jardin de l'Elysée?

9/1/08 19:41  
Blogger Simone schreef...

De "denker" in mij geeft me het gevoel dat dit het werk kan zijn van "Rodin", maar wat en waar???
Of ben ik na het zien van de strakke gespierde kuit de kluts helemaal kwijt?

9/1/08 19:49  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik zag het meteen, dit is dat kusnstwerk op de Place Saint-Michel. Zo'n plek die je altijd doet terugdenken aan de rellen die er in mei '68 plaatsvonden. Een plek die een rol speelde in de geschiednis. Toen hangplek van boze studenten, nu nog altijd n beetje een hangplek. Dat stukje groen en die boom rechts kloppen natuuurlijk niet maar ja, deze foto is van internet en we weten allemaal dat je niet alles van internet moet geloven. Toch?

9/1/08 20:29  
Anonymous Anoniem schreef...

Hulde voor alle goede pogingen, maar nog geen goed antwoord.

9/1/08 22:41  
Blogger Unknown schreef...

Is het Le Triomphe de la République op Place de la Nation, 12e arrondissement?

10/1/08 13:19  
Blogger Simone schreef...

De kluts weer heel snel gevonden... Volgende keer s.v.p. het gehele beeld plaatsen ;-)
Ik denk dat Heleen de eeuwige roem in de wacht gaat slepen. Alvast van harte!

10/1/08 15:36  
Anonymous Anoniem schreef...

waouh, difficile ! Je dirais à Paris... rien n'est sûr. Allez, je me lance : place de la nation. La statue de Dalou, celle avec les lions couchés ?
Je croise les doigts !
SC

10/1/08 16:18  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Het is inderdaad Place de la Nation, tegenwoordig op een steenworp afstand van het labo waar alle blogberichtjes in elkaar gedraaid worden. Gefeliciteerd Heleen.

10/1/08 18:10  

Een reactie posten

<< Home