dinsdag, januari 01, 2008

Bonne année 2008

Vuurwerk bij de Eiffeltoren (op 14 juli, maar dat zien we even door de vingers). Foto: Y. Cadarec, Flickr

Ik wens alle lezers een zeer voorspoedig nieuwjaar toe. En ik wil iedereen bedanken die mij vriendelijke mailtjes en reacties heeft toegestuurd na mijn onfortuinlijke confrontatie in de banlieue een maand geleden.
Zelf stond ik vannacht met champagne op de Champ de Mars bij de Eiffeltoren. Daar zag het er ongeveer zo uit als op deze foto (iets minder spectaculair om eerlijk te zijn). Mijn goede voornemen: iedere dag een leuk, mooi of spannend bericht plaatsen.  

Labels: , ,

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Deze Hollander bevond zich op het Place de la Concorde. Stond samen met duizenden anderen rond middernacht hoopvol naar de lucht te kijken. De Eiffeltoren flikkerde om 12 uur maar vuurwerk kwam er inderdaad niet. Best wel even slikken, want in zo'n onbeschrijfelijk mooie stad verwachtte ik toch eigenlijk wel een spetterend vuurwerk. Na het korte slikken hebben we ons uiteraard wel prima vermaakt. Mooie sfeer op de Champs-Élysées. We hebben ons inderdaad voorgenomen 14 juli weer te komen. Willen toch een keer vuurwerk zien in Parijs.

Bonne Année!

1/1/08 22:09  
Anonymous Anoniem schreef...

Beste Olivier en natuurlijk ook alle medelezers van deze blog,
Wij wensen jullie alle goeds voor 2008 en veel schrijf/leesplezier.

Olivier, we hopen dat je de tegenslagen van 2007 snel achter je laat en de goede dingen in 2008 in voorspoed zult voortzetten. Dus privé-geluk samen in jullie nieuwe appartement en zakelijke voorspoed met nieuwe opdrachtgevers.

Proost!

Biche en Carl. (trouwe lezers en bijdragers èn als echt paar het nieuwe jaar in).

2/1/08 11:09  
Anonymous Anoniem schreef...

ervaren verhuizer met 29cbm huurauto E147,-ex btw per dag E 0,22 per km ex btw, ex dekens, ex
steekkar. uurloon E30,- ex toll.
tel 020 6850130 fr.schouten@hetnet.nl

14/1/08 20:16  

Een reactie posten

<< Home