vrijdag, januari 25, 2008

Wat staat er op de foto? (47)


Plaatsnaam en straat waar deze foto is genomen, s'il vous plaît. Spelregels en prijs: hier.

Labels:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ha! Eindelijk! 44 Bd de la République, Cannes. Met dank aan Google Speurwerk.

25/1/08 14:25  
Anonymous Anoniem schreef...

Had even niet gezien dat er al een reactie was. Helemaal gaar en met vierkante ogen van een lange dag Filmfestival Rotterdam me helemaal de vliegende vinkentering gegoogeld om iets te vinden...maar nee. Zelfs met de termen die Grote Winnaar Michiel aanbiedt niks kunnen vinden.
En dat allemaal net nadat ik de Correspondent en zijn blog van harte had aanbevolen bij de Bloggies. Als je nog één keer zo'n onmogelijke opgave neerzet richt ik hoogstpersoonlijk een site op om digitale Raspberries toe te kennen aan de stomste blogs. En dan mag jij raden wie daar bovenaan de lijst komt te staan:-)

26/1/08 01:36  
Blogger Simone schreef...

Als je daar toch op mocht uitkijken vanuit je appartement.
Dan heb je de Méditerranée niet meer nodig...hihi. Slenterend over de Bd de la République, langs de "stars kisses", zal Olivier het Filmfestival in Rotterdam vast niet gemist hebben... Romantische video op www.a-fresco.com.
Ja, ik denk dat Michiel de rode loper over mag.

26/1/08 19:35  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Arme François... Ik zal binnenkort een eenvoudiger opdracht neerzetten en van te voren even een mail sturen, anders krijg ik ook nog een framboos op mijn dak.

Gefeliciteerd Michiel, knap werk.

28/1/08 13:39  

Een reactie posten

<< Home