vrijdag, juli 25, 2008

Esther Gotink en Peter de Waard: Eigenzinnig Londen

Sluikreclame op Parijsblog. Mijn gewaardeerde GPD-collega in het Verenigd Koninkrijk, Esther Gotink, (haar blog) heeft samen met voormalig Volkskrant-correspondent Peter de Waard Eigenzinnig Londen geschreven. Zij wijzen u de weg in de - veronderstelde - capital of cool. (Dat dat sinds Paris Plage en de VĂ©lib' eigenlijk Parijs is, heb ik maar even wijselijk voor me gehouden...). Zelf heb ik nog niet de mogelijkheid gehad het aan te schaffen, maar dat gaat snel veranderen.

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Olivier, een uitdaging is geboren....

25/7/08 09:06  
Anonymous Anoniem schreef...

Lijkt me ook...er loopt een rechte lijn tussen een boek, gast in een sjieke talkshow en uiteindelijk: Zomergast, het hoogst haalbare voor iedereen die na RTL Boulevard de tv niet altijd uitzet en wat te melden heeft. We wachten af...

25/7/08 13:01  

Een reactie posten

<< Home