vrijdag, juli 04, 2008

Paris selon Gregoire: Eenzaam

Photobucket
Foto en copyright: Emile Gregoire. Creative Commons not valid. Meer foto's op de website van Emile Gregoire.

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Eenzaam, aaahhhh, vroegah was er dan een stokoude dame die een paar francs kwam claimen voor het gebruik der chaise. Had je toch nog even menselijk contact. Afrekenen zal nu wel per sms gaan.
De Fotograaf viert nu triomfen in Dublin, neem ik aan. En terecht!

4/7/08 10:34  
Blogger Carl schreef...

Ik moet bij Emile in de leer. Wanneer ik zo'n object in een dergelijk decor zou aantreffen -dat op zich gebeurt me al nooit- èn ik zou m'n camera bij me hebben, zou ik ongeveer alles doen wat fotografisch fout was, denk ik. Wachten tot er een verliefd bejaard stelletje op ging zitten, mèt hond, om met mijn telelens te wachten op de zon om vervolgens op het verkeerde moment een bewogen tegenlichtopname te maken. De meester echter neemt gedecideerd z'n groothoeklens (35 echte millimeters, want een full-size CCD, en dus veel meer licht), ziet de kracht van de bewolkte hemel, gooit het diafragma helemaal open voor minimale scherptediepte en drukt af op een moment dat er geen levend wezen te bekennen is. Ik ben onder de indruk.

8/7/08 22:51  

Een reactie posten

<< Home