donderdag, juni 26, 2008

I ♥ NY

Ik sta niet bepaald als trendwatcher bekend, maar meen nu toch een rage ontwaard te hebben. Hippe Parijzenaars dragen massaal witte T-shirts (en een enkeling een zwarte) waarop zij de liefde verklaren aan New York. Tja, Parijs is natuurlijk wel wat passé, maar om in een land dat als anti-Amerikaans te boek staat nu zo openlijk te heulen met de vijand: ik heb er mijn twijfels bij. Tijdens een kort bezoek aan Nederland afgelopen weekend heb ik dergelijke T-shirts niet gespot, waardoor ik vooralsnog denk dat het om een Parijse dan wel Franse rage gaat.

Foto: jikamajoja

Labels: ,

3 Reactie(s):

Blogger Hazkan schreef...

Ik heb dergelijke shirts op zich wel vaker gezien in Nederland, maar het is hier inderdaad niet echt een rage. Scheelt mij weer een irritatie.

27/6/08 09:26  
Blogger emile schreef...

Uit mijn stelling, dat Nederland 5 jaar achterloopt op de VS en Frankrijk 10 jaar achter op Nederland, volgt voor de kiene rekenaar dat deze shirts eind jaren negentig populair waren in de Lage Landen en ergens begin jaren negentig in de VS.

Maar een google-actie heeft deze populariteit, noch mijn stelling, ooit kunnen bevestigen...

27/6/08 12:03  
Blogger Simone schreef...

Frankrijk loopt 10 jaar achter of 20 jaar voor... Modetrends herhalen zich immers na een jaar of 30. Fransen zullen hierop zeggen dat zij voorlopen, maar daar heb ik mijn twijfels wel eens over.

28/6/08 13:22  

Een reactie posten

<< Home