woensdag, december 24, 2008

Joyeux Noël

Avenue des Champs Elysées. Foto: dalbera

Lieve lezers. Ik wens jullie allen mooie dagen toe en veel voorspoed in 2009. Ik haast me zo meteen als een gek richting Thalys en ben volgende week maandag weer netjes terug op mijn plek.

Labels:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Misschien komen we elkaar wel tegen.
Wij vertrekken morgen naar Parijs met de Thalys.
'Joyeux Noël!'

de Gentenaars :-)

30/12/08 16:28  
Blogger Simone schreef...

Ik wens de Correspondent en de Parijsblogaanhangers veel geluk en een goede gezondheid in 2009!

1/1/09 17:24  
Blogger François schreef...

Wat een mooie term, Parijsblogaanhangers! Ik hang ook aan en hoop dat in het nieuwe jaar te blijven doen. Olivier en lezers, geluk en plezier in 2009!

1/1/09 17:55  

Een reactie posten

<< Home