dinsdag, januari 06, 2009

Op de valreep naar Jeff Koons in Versailles

Photobucket
Op naar Versailles

Vrijdag ben ik op de valreep met drie vrienden naar de omstreden tentoonstelling van Jeff Koons in Versailles geweest. Een groot succes, net als de fietstocht erheen.

Mijn goede voornemen: weer langere verhalen schrijven op Parijsblog. De lezers wens ik een mooi jaar toe. En hier nog een aardig verhaaltje uit Het Parool.

Labels: ,

1 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Een bijna Hollands plaatje, op weg naar een klassieke Franse locatie voor NeoPostModerneRetroÜberkitsch uit de USA, dat noem ik nog eens multi-cultureel anno 2009.
En als je op de foto klikt kan je voor nog net geen 18 dollar een thermische travelmug bestellen met de foto. Ik neem aan dat de Correspondent daar wel de revenuen van mag incasseren.
Als er content over te maken is wil ik best iets lezen over ijspret (if any) in Parijs/Frankrijk...

7/1/09 11:05  

Een reactie posten

<< Home