dinsdag, oktober 27, 2009

Vanuit de Thalys

Mijn eerste legale bericht rechtstreeks vanuit de Thalys tussen Parijs en Amsterdam (ergens net voorbij Lille, vermoedelijk net in België). De hogesnelheidstrein heeft sinds een tijdje wifi: gratis in de eerste klas, vrij duur (€13 voor de hele rit) in de tweede. En uw correspondent zit zowaar een keer eerste klas.
Ik heb al eens eerder geprobeerd iets te berichten op dit blog, maar vlak voordat ik het kon plaatsen werd ik teruggefloten door de Belgische conductrice. Ik stond namelijk in het barrijtuig, vlakbij de eerste klas, waar ik stiekem meesurfte. Ik vertelde haar dat ik wel eens eerste klas had gezeten toen wifi het niet deed (echt waar), dus nu kon ik best een berichtje versturen, vond ik. Dat was ze niet met me eens en ze lette goed op dat ik het niet alsnog deed. 'Ik verdedig mijn kot.'

Labels: , ,

5 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Hmmm internetten in de Thalys, vet!
Heb je ook getwittert toen je toch modern bezig was?

27/10/09 20:52  
Anonymous Anoniem schreef...

Wat een raar gevolg van het onderscheid tussen eerst en tweede klasse. Maar goed, verder wel handig dat het tegenwoordig kan (als oprechte nerd voel ik me daar goed bij)

28/10/09 12:59  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

helaas, niet getwitterD

kofschip, cher François...

29/10/09 00:07  
Blogger François schreef...

Au!
Nou ja...daarom schrijf jij boeken en ik reaxievakjes:-)
Al vraag ik me wel af op je op kofschepen al kan twitteren...

29/10/09 11:35  
Blogger François schreef...

grrrr op = of

29/10/09 11:36  

Een reactie posten

<< Home