dinsdag, oktober 20, 2009

Eerste recensies: 'Prachtig geschreven!'

De eerste recensies en reacties op In Parijs druppelen binnen. 'Ontzettend veel informatie die op een prettig onderkoelde manier wordt opgediend', 'mooi en treffend beeld van het huidige Frankrijk', 'lees kleine stukjes omdat ik het zo jammer vind dat het bijna uit is', 'leest als een trein', 'prachtig geschreven!', 'inspirerend'. Uitsluitend positief, daar ben ik natuurlijk erg blij mee.
Een overzicht en verwijzingen naar websites bij de rubriek lezersreacties op inparijs.nl.

Labels:

3 Reactie(s):

Blogger François schreef...

In Parijs heeft nu ook een prijs gewonnen! Dat wil zeggen: het heeft de jury van de website van Selexyz behaagt de recensie van IP te bekronen. (Al is het ook meer dan denkbaar dat loting en niet een jury tot de toekenning leidde). Mijn tekstje is bekroond. Ik wil graag de jury bedanken en natuurlijk mijn prijs opdragen aan de schrijver die met IP deze recensie mogelijk en noodzakelijk maakte. Oh ja, de prijs bestaat uit het genot van vele uren leesplezier. Een boekenbon. 25 piek.

5/11/09 09:41  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Van harte François, ik ga ervan uit dat het om een jury ging, goed werk!

5/11/09 11:19  
Blogger François schreef...

K*t het is natuurlijk: behaagd:-(

5/11/09 16:10  

Een reactie posten

<< Home