zaterdag, december 02, 2006

Lekkerste croissants van Parijs

Gisteren had ik de eer de lekkerste croissants van Parijs te proeven. Zeg maar van de wereld dus. Die komen van Pierre Hermé, vooral bekend van de macarons. De goede man heeft geen bakker, maar een 'boetiek' (foto).
Le Figaro had deze week onderzoek verricht en maakte daar een aardig filmpje (zie link) van. Verbetering is nog mogelijk, want de croissants haalden een score van 14,5 uit 20. Vandaag staat een stukje in de regionale kranten.

Labels:

2 Reactie(s):

Blogger Rene Smit schreef...

Dat Paul in de onderste regionen zit verbaast me..

4/12/06 02:18  
Blogger Remco Reiding schreef...

Ik ben al superblij dat we hier af en toe een taaie 'pain' op de kop tikken. Want brood is niet iets waarvoor je naar Rusland gaat. (Ik mis vers Nederlands brood en ik ben niet eens een broodeter.)

7/12/06 22:59  

Een reactie posten

<< Home