maandag, november 19, 2007

Trapje van Eiffeltoren verkocht aan Nederlander

Ik was zojuist op de veiling waar de Nederlander Erik Kurvers namens het consultancybedrijf Eiffel voor 180.000 euro een stukje Eiffeltoren kocht. Een trappetje om precies te zijn. Ik heb even kort met hem en zijn collega gesproken. Helaas moet ik nu nog snel een ander verhaaltje afmaken, maar ik bericht zo snel mogelijk op mijn blog.

Lees mijn verhaal op de site van De Gelderlander.

Labels: ,

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Zou de naam Eiffel duiden torenhoge tarieven?

19/11/07 19:33  
Blogger vaee schreef...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

19/11/07 19:46  
Blogger vaee schreef...

mijnheer Erik Kurvers,is zeker al lang niet meer in nederland geweest, want dan had hij zich toch wel over de oud ijzer prijs laten informeren.Was de trap van koper geweest dan had hij nog iets van waarde gekocht.De koper prijs ligt op een aardig hoog niveau, gezien de ontvreemdingen die de laatste maanden hebben plaats gevonden. Zijn slogan zal wel zijn roest rust niet.

19/11/07 19:48  
Blogger Simone schreef...

Nederland kan toch ook wel een deel van de escalier missen uit de Tour de La Haie? Dat zou de AEX goed doen. Of zou het misschien niet zoveel opleveren?
Zelf heb ik nog een roestig keukentrapje te koop. Wie biedt?

19/11/07 20:50  
Blogger Johan schreef...

Toch blijft het natuurlijk wel een goede - maar dure - publiciteitsstunt.

20/11/07 14:18  

Een reactie posten

<< Home