dinsdag, maart 25, 2008

Arnaud Frich op Parijsblog

Boekhandel Shakespeare and Co in Quartier Latin. Foto: Arnaud Frich. Deze foto valt niet onder het CC-recht dat geldt voor de rest van dit blog. Tous droits réservés. All rights reserved © Arnaud Frich

Sarkozy nieuwe stijl, dan kan Parijsblog niet achterblijven. Maar waar de president juist minder bling-bling wil zijn, is mijn blog er een tikje bling-blinger op geworden. Niet te, hoop ik, anders lees ik het graag. De foto in het logo toont kantorenwijk La Défense en is van Arnaud Frich, een fotograaf uit Clermont-Ferrand die talrijke panaromafoto's binnen en buiten Parijs maakte. In de zijbalk staat ook een permanente link naar zijn website.
Twee jaar geleden gaf hij me al eens toestemming een van zijn foto's te gebruiken en nu staat-ie er dan. Mocht hij van gedachten veranderd zijn (ik heb hem zojuist een mail gestuurd), dan binnenkort terug naar de soberheid.

Labels: , ,

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ik vond je oude lay-out meer passen bij je blog. Sober. Deze is inderdaag een beetje bling-bling, doet commercieel aan. Maar dat doet niks af aan de foto.

25/3/08 16:14  
Anonymous Anoniem schreef...

Maar ik denk trouwens dat dat bling-bling meer komt door de commercials rechtsboven op de pagina. Volgens mij stond daar eerst een korte biografie van jou met een foto. Als je dat omdraait, dan is de foto van La Défense 'in balans'.

25/3/08 16:17  
Blogger François schreef...

Lekker nieuwe behangetje! Ik vind het wel een amelioratie van de oude huisstijl. Het is een soort Eiffeltoren-hoedje:-) Van mij mag-tie blijven.

25/3/08 19:55  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik vind de foto van de skyline erg mooi, maar de fotootjes ernaast en eronder een beetje raar gelay-out. Als je er nog wat mee schuift en aan sleutelt, komt het goed.

25/3/08 23:34  
Blogger Bloem schreef...

Sluit mij aan bij de laatste opmerking, denk dat je naar de afmetingen moet kijken van je plaatjes op de blog, voor de rest vind ik het tof uitzien je blog. Lees je blog dagelijks. Dus het oog wil ook wel wat anders. Ik fotografeer zelf ook, dus altijd goed! Meer foto's!
Ciao W

26/3/08 09:11  

Een reactie posten

<< Home