zondag, mei 25, 2008

Björk in Parijs

Ch'est mon chanson préférré. Ik zag Björk een paar jaar geleden in de grote muziekzaal Bercy, maar dit nummer deed ze toen helaas niet.

Labels:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Correspondent, ik moet je toch even waarschuwen voor dat meisje. Zeg noooooit 'welcome in Bangkok' -zelfs niet als je haar feitelijk in Bangkok zou tegenkomen. Ze heeft een lichtgeraakte natuur. En houdt niet van reporters/verslaggevers/correspondenten geloof ik.

25/5/08 16:42  
Blogger Carl schreef...

Wonderbaarlijk dat ze overeind blijft staan. Francois, volgens mij houdt ze van niemand anders dan zichzelf. Hooguit verder van van wat wodka op zijn tijd.... Maar waarom noemt ze zich B-jurk?

En hoe zit dat met dat Bangkok-verhaal?

25/5/08 18:31  
Blogger Simone schreef...

In Bangkok is de kok bang. Vooral voor Björk. Vandaar dat hij wat vedovende middelen door haar hoofdgerecht (of door de chocoladetaart) heeft gedaan. Where's the limit? Ze klinkt alsof ze ook te veel bahko's heeft gedronken.
Excusez-moi Correspondent!

25/5/08 22:42  
Anonymous Anoniem schreef...

In Bangkok ging Bjork ooit een verslaggeefster te lijf die 'welcome in bangkok' zei. Op YouTube staan nog steeds wat filmpjes van dat incident. Typisch voorbeeld van het halo/horn-effect dat ik dat nog onthouden heb. Al zouden we trots moeten zijn dat de IJslandse een eenvoudig Nederlands hitje zomaar nazingt.

26/5/08 06:15  

Een reactie posten

<< Home