zaterdag, mei 17, 2008

Londen - Parijs: Eurostar tegen vliegtuig

De race tussen trein en vliegtuig van Londen naar Parijs. Propaganda naar mijn hart van the Daily Telegraph. Gezien op Frogsmoke. Nu nog de HSL naar Nederland...

Labels: , , ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Oh yes, lovely and briliant enzo. Hoewel ik gisteren vele uren langer deed over de trip Rdam-Antwerpen vv. Helemaal niet brilliant en zeker niet lovely. En al helemáál niet Hispeed. Het positieve element was dat ik alle tijd had om mn nieuwe boek uit te lezen. Voor lezers hier die ook in het vakmatige van de journalistiek interesse hebben: "Het maakbare nieuws" (Balans, nog geen 18 euro) is een reactie op "Het zijn net mensen" van Joris Luyendijk. Bundel mild-kritische commentaren op het werk van Joris. Er komen correspondenten aan het woord in verre landen waar je soms moet rennen voor je leven, of waar je (Brussel) inmiddels moet leven met een groeiend 'acquis communautaire' van meer dan 80.000 pagina's. Beide zaken wensen we onze Correspondent niet toe, natuurlijk. Mooi is het verhaal van Tim Overdiek die beschrijft hoe belangrijk blogging is voor de moderne correspondent. En daar weten de lezers van deze blog alles van!

18/5/08 09:12  
Anonymous Anoniem schreef...

Het leven van een treinreiziger gaat niet over rozen, zie hier.

Ik blijf toch nog maar weer even in de auto. Mijn ergste stakingsleed in Frankrijk was dat ik eens geen tol mocht betalen en zonder betalen door moest rijden. Wat een ellende :-)
(sorrie Oliquatre voor de smiley)

19/5/08 21:50  

Een reactie posten

<< Home