woensdag, juni 04, 2008

Urgent: appartement gezocht

Foto: Duncid

Je weet maar nooit: ik zoek met spoed en per direct een nieuw onderkomen in Parijs. Parijzenaren onder de lezers: als jullie tips hebben, schroom niet me te mailen (bij contact in rechterzijbalk). Mijn budget is zeer behoorlijk (licht ik graag toe per mail) en ik heb zelfs een garant gevonden. Alvast dank.

Labels:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Sjit wat een kloterig bericht. As in wat rot dat je zo in de urgentie zit. Maar even geen leukigheden van mijn kant, hooguit de hoop dat er snel leuke&aardige mensen met veel contacten zijn die je kunnen helpen. En dan snel een nieuwe woonplek en weer veel werk en een beetje bloggen en..oh ja...koop je wel wat beters voor je schoenen dan zo'n hangerig schoenenvak op de foto? :-)
Correspondent: veel succes. Ik duim voor je!

4/6/08 13:27  
Anonymous Anoniem schreef...

Da's geen leuke situatie, ondanks je blijkbaar zeer behoorlijke budget. In een hotel vliegt dat er zo door. Meer dan een aardige chalet in de Hautes Alpes kan ik je niet bieden, maar dat wist je al. Succes en bon courage!

4/6/08 21:18  
Anonymous Anoniem schreef...

Woonde je niet samen met een leuke madame?

6/6/08 18:05  
Blogger Unknown schreef...

Vriendinnetje-lief hopt van haar amour à Paris naar een lover in London? Erg Sex and the City-achtig inderdaad.
Zelf heb ik met behulp van www.paristay.com voor deze zomer een onderkomen gevonden, slechts 50 meter (!) van Centre Pompidou. Goed betaalbaar bovendien. Ik hoop je iets vindt, let er wel op dat je bij long term rentals kijkt, deze zijn uiteraard goedkoper.
Wat hilarisch verhaal over de huisbazin trouwens! Veel succes met verhuizen komende tijd.
Oja, en mocht bovenstaande site niets bieden, dan kun je altijd nog (wellicht tijdelijk) via bijvoorbeeld www.parissweethome.com of www.lodgis.com iets zien te vinden. Nogmaals succes!

8/6/08 16:19  

Een reactie posten

<< Home