zaterdag, januari 24, 2009

Hema Frankrijk: où est le rookworst

PhotobucketHema in Créteil, vlak voor opening. In het midden in pak bestuursvoorzitter Ronald van Zetten. Foto: Olivier van Beemen

Voor stroopwafels, dropjes en Jip & Jannekebellenblazers hoef ik voortaan slechts een halfuurtje in de metro te zitten. Gisteren opende in Créteil de eerste Franse Hema. Het lijkt meteen een groot succes. Direct na opening was het druk in de eemá en alle klanten die ik ondervroeg reageerden buitengewoon enthousiast.
Het was een druk dagje: samen met collega Stefan de Vries maakte ik een reportage (luister hier) voor BNR Nieuwsradio en ik maakte verhalen voor de GPD en voor FD (vandaag op voorpagina tweede katern). Een groot deel van de Nederlandse pers ter plaatse was erbij en ook in Frankrijk was er enige aandacht, zoals hier op Capital.fr. Op hema.fr is het voorlopig nog wat stilletjes.

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Aaron schreef...

Vandaag was ik er weer langs geweest en ze vertelden mij dat het na bijna een half jaar wel een succes te noemen is.
Ze zijn bezig om meerdere filialen in en rond Parijs te gaan openen om daarna Frankrijk over te gaan nemen ;)

21/5/09 22:35  
Blogger Emily Gordts schreef...

De eemá!! Hahaha!!

2/10/09 15:08  

Een reactie posten

<< Home