woensdag, maart 26, 2008

Kleine lettertjes

Lieve lezers, zien julle toevallig kleine rode lettertjes in het logo staan? Ik zie ze in Firefox niet en in Safari wel. Hoe zit het met Explorer? In theorie zouden ze weg moeten zijn, maar de praktijk is weerbarstig, weet u allen. Merci.

Labels:

10 Reactie(s):

Blogger Christine schreef...

Bedoel je onder de letters OND van correspondent in de kop van je website? Daar zijn in Internet Explorer inderdaad rode puntjes te zien die wel eens lettertjes zouden kunnen zijn.

26/3/08 16:26  
Blogger Simone schreef...

Nee hoor, zelfs als ik de pagina vergroot tot 200% en bijna bij de mensen op de 6e etage mee kan kijken in de Figaro, zie ik geen rode lettertjes in het logo. Mooi bling-bling. En dan storten we ons nu maar weer op het raadplaatje.

26/3/08 16:52  
Blogger Mercatorion schreef...

Geen rode lettertjes met Internet Explorer bij mij.

26/3/08 17:11  
Anonymous Anoniem schreef...

Typical inderdaad. Ik zie in Safari zwarte letters "correspondent in parijs" in Times capitals - bovendien is het plaatje groter dan in Firefox.

Toch knap van Apple dat ze met hun software meer laten zien dan de concurrent ;-)

26/3/08 20:18  
Anonymous Anoniem schreef...

Waar zouden die kleine lettertjes moeten staan? Ik zie in Firefox en Safari het logo hetzelfde en zonder rode dingen. Explorer heb ik al jaren geleden in de ban gedaan, net als alle andere megasof-programmatuur.

Wat raampjes-gebruikers zien kan ik -uiteraard- niet zeggen.

26/3/08 22:03  
Blogger Hazkan schreef...

FF&Linux geeft geen rode lettertjes weer...

Tenminste, het kan ook zijn dat ik te kleurenblind ben om ze te zien, maar dan nog zou ik een zweem verwachten...

27/3/08 10:16  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Ik heb ze in de tussentijd zwart gemaakt, zodat ze minder opvallen. Het www blijft verrassingen in petto houden.

27/3/08 10:20  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Commentaar op de - alweer - nieuwe opmaak is welkom. In Safari ziet het logo er nu wel heel belabberd uit, maar dat gebruikt toch bijna niemand. Of wel? Ik ga er nog aan werken. Maar moet af en toe ook nog een stukje voor de krant schrijven.

27/3/08 17:08  
Blogger vaee schreef...

Ik vind de foto van vrijdag mooier in het logo uitkomen dan de huidige.
Maar ja over smaak valt niet te twisten.

29/3/08 15:51  
Anonymous Anoniem schreef...

Weer een nieuw plaatje in de kop? Welke is nu van vrijdag? VAEE, je hebt gelijk, les gouts et les couleurs.....

30/3/08 00:01  

Een reactie posten

<< Home