dinsdag, juli 15, 2008

Dictators en oliesjeiks kijken jaloers toe...

... naar het militaire defilé in Parijs voor de opperbevelhebber van de Franse strijdkrachten, Nicolas Sarkozy, gisteren op de nationale feestdag. Zelf was ik zondagavond op het traditionele bal van de brandweer, in een kazerne bij mij om de hoek in de Marais. Als ik een gaatje vind, doe ik verslag.

Labels: ,

3 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Zou wel leuk zijn, ik ken die Bals des pompiers van de affiches op allerlei plekken in Frankrijk maar het is me nooit duidelijk geworden waarom de brandweer dat doet en wat er daar gebeurt. Musette? Of disco (lekker swingen op Début de Soirée).

15/7/08 15:59  
Blogger Carl schreef...

Volgens mij was er ook een chinees bij: de choreograaf.

15/7/08 18:47  
Blogger Cédric Verschooten schreef...

Toen we om 22u aan de brandweer in de Marais aankwamen, stond er een rij van maar liefst 2 blokken ver. Ongelooflijk. Ik had er geen idee van dat 'les sapeurs' zo populair waren.

16/7/08 10:08  

Een reactie posten

<< Home