donderdag, februari 26, 2009

De lelijkste plek van Frankrijk: een kerncentrale

Photobucket
Een kleine drie maanden hebt u mogen stemmen op de lelijkste plek van Frankrijk en er is een duidelijke winnaar: de kerncentrale van Saint-Laurent-des-Eaux. Dank aan alle 202 deelnemende stemmers. Ik vind het zelf niet zo'n goede winnaar, beetje te universeel zo'n kerncentrale, maar Olivier 1.0 kan nog geen polls beïnvloeden. Zelf zag ik meer in het deprimerende Maubeuge, de faculteit van Jussieu of het culturele centrum van Montluçon, maar u hebt gesproken. Nu moet ik het niet zo heugelijke nieuws nog aan EDF zien over te brengen.

Labels:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

De sobere berichtgeving aangaande dit concours, geven al aan dat je het niet geheel eens ben met de uitslag. Laat de winnares het nu toevallig wel geheel eens zijn met jouw oordeel ;-) Maar dat neemt niet weg dat ZE wel heel blij is met de behaalde winst.

???

26/2/09 21:22  
Blogger vaee schreef...

Allereerst gefeliciteerd Simone met de overwinning. Maar de rake woorden van de correspondent geven mij een dermate troost, dat hier wel mee te leven valt. Hoe bestaat het dat zo een mooi plaatje, de overwinning in de wacht sleept.
Vincent van Gogh, als hij geweten had dat dit bestond had zo teruggekeerd om het te schilderen en had van blijdschap zijn andere oor er af gesneden. Natuurlijk was de opmerking van Olivier terecht aangaande het mistroostige Maubeuge.
Louis de Funès wilde niet voor niets zijn re-cruten straffen, als zij niet beter hun best zouden doen, om hun naar Maubeuge te sturen. Maar oke de jury heeft gesproken en daar ben ik ook wel weer blij om, want als wij weer zo'n feest als de laatste keer aangeboden krijgen, wil ik wel verliezen-)).
Rij de bus maar weer voor, op naar het feest.!!!!!!!!!

26/2/09 21:49  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Een nieuwe poll, nieuwe kansen...

26/2/09 22:22  

Een reactie posten

<< Home