woensdag, november 28, 2007

Een rappende Franse Kwal

Zoals Alex (in de reacties) op scherpe wijze opmerkt, was het een ongewone dag vandaag voor mij in Parijs. Geen quizjes of een frisse wind uit Montcuq, maar serieuze verhalen die via allerlei media bij de lezers dan wel luisteraars terecht zijn gekomen.
Niet alleen mijn gebruikelijke opdrachtgevers waren geïnteresseerd in mijn nachtelijke escapades naar Villiers-le-Bel, maar ook drie verschillende radiostations: een studentenzender in Utrecht, BNR en BNN Today op radio 1, waar ik sinds ruim een maand Exit Hollander ben.
Het interviewtje op BNN was niet vanuit het openbaar vervoer, maar vanaf de Rue Oberkampf, waar ik even naar buiten was gegaan bij een concert van de slammer Kwal (filmpje).

Labels: , ,

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Zojuist weer een artikeltje van je gelezen in De Gelderlander (ik hoop voor je dat het nog lang onrustig blijft in Parijs). Vervolgens je stem gehoord op BNN. Wanneer de eerste beelden?

28/11/07 09:51  

Een reactie posten

<< Home