maandag, maart 09, 2009

Hoera, de 3764de plaats

Op de halve marathon in Parijs zondag was ik twee minuten sneller dan in San Francisco, ondanks de recente val en een startpositie ergens helemaal achterin het deelnemersveld van 25.000. Daardoor moest ik mij de eerste kilometers tussen alle mensen een weg naar voren slalommen. Eén uur en 38 minuten deed ik er over. Waar ik vorig jaar een week lang intense pijn had in, voelde ik me gister direct na de koers alweer goed en ging ik een paar uurtjes later fietsend naar mijn rendez-vous in Saint-Germain-des-Prés (later meer daarover). Verder vond ik het aardig te zien dat ik de laatste elf kilometer twaalf minuten sneller was dan de eerste tien. Tja, en hoeveelste word je dan: nummer 3764. Tout ça pour ça.

Labels: ,

3 Reactie(s):

Blogger vaee schreef...

Gefeliciteerd, ik doe het je niet na!!!!!!!!!

9/3/09 11:20  
Blogger François schreef...

Respect, Correspondent, ik haal dat net op de fiets, vrees ik. Het is wel wennen, journalisten zijn in mijn beeld heren die vooral heel lang aan stamtafels van cafés zitten en daar in wolken sigarenrook grote hoeveelheden drank innemen in pakweg café Hoppe in Amsterdam of de Schouw in Rotterdam. Waarna ze wat onvast op de benen hun stukjes gaan schrijven om het afronden daarvan opnieuw in de kroeg te vieren. Koos Tak, of Carmiggelt, dan die jongens. Met topsportende journalisten die mind you de loper op de 3765e plaats lachend kloppen, beleven we wel echt andere tijden.

9/3/09 19:45  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik kan in dit vakje slechts letters kwijt. Geen tekeningen. Helaas, want dan had ik een bos bloemen voor je getekend. Chapeau!
Simone

10/3/09 06:48  

Een reactie posten

<< Home